Selecteer een pagina

Bestellen en Betalen

Bestelproces en betaalmethoden

Bestelproces

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wij, onze partners en onze bezorgers, doen er alles aan om de beloofde levertijd waar te maken. Als dat onverhoopt niet lukt, brengen we je daarvan op de hoogte. Houd je Track&Trace in de gaten voor de meest actuele informatie.

Niet (alles) ontvangen?

We kunnen niet altijd alle artikelen van één bestelling op hetzelfde moment verzenden. In je account zie je of we alles tegelijkertijd verzonden hebben. Als we wel alles hebben verzonden, kun je het beste even contact opnemen met onze klantenservice of een mail sturen aan info@bitcoinstarterkit.nl.

Hoe snel ontvang ik een bestelling?

Niets is zo belangrijk als de levertijd. Daarom zie je nog voordat je iets bestelt wanneer we het artikel bezorgen. Artikelen die direct op voorraad zijn, heb je meestal op de beloofde levertijd in huis. Artikelen die niet op voorraad liggen, zijn iets langer onderweg.

Heb je een afleveradres buiten Nederland of België?

Op dit moment leveren wij alleen binnen Nederland en België. Mocht je buiten Nederland of België wonen dan melden we de levertijden persoonlijk aan je.

Welke bezorgopties kan ik kiezen?

We maken gebruik van DHL voor het verzenden van pakketten en PostNL voor het verzenden van Giftcards.

Is mijn bestelling gelukt, want ik heb geen bevestiging gehad?

Staat je bestelling in je account? Dan is het gelukt.

Als je meer dan 45 minuten geleden besteld hebt en je hebt geen bevestiging ontvangen en er staat ook niets in je account, neem dan contact op met de klantenservice. En maak je geen zorgen: als er geld is afgeschreven, dan betalen we je automatisch terug.

Kan ik de bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?

Nee, om je gegevens te beschermen kan een bestelling niet meer aangepast worden. Als je bestelling nog niet verzonden is, kun je die wel annuleren.

Wat kan ik doen als ik een artikel per ongeluk meerdere keren heb besteld?

Als je bestelling nog niet verzonden is, kun je annuleren en daarna het juiste bestellen. Als je bestelling verzonden is, kun je retourneren of eventueel weigeren aan de deur.

Hoe snel word ik terugbetaald als mijn bestelling mislukt?

Dat je bestelling mislukt is, kan meerdere oorzaken hebben. Hoe snel het geld op je rekening staat, hangt af van de reden van je mislukte bestelling en van je betaalmethode. Een goede richtlijn is 3 werkdagen. Mocht het langer duren neem dan contact met ons op.

Hoe bestel ik iets bij Bitcoinstarterskit.nl?

In 3 eenvoudige stappen:

  1. Leg een artikel in je winkelwagentje en ga naar bestellen.
  2. Maak een account aan. Dit is noodzakelijk vanwege de KYC vereisten bij de verkoop van Giftcards en levering binnen de EU. Controleer en regel je bestelling. Denk aan het juiste bezorg adres.
  3. Rond af door te betalen. Dat kan met een betaalmethode die wordt aangeboden. Deze kan per land verschillen waaruit je bestelt.

Tips:

  • Als je nog geen account hebt dan kun je dit tijdens het bestellen aanmaken.
  • Als je een probleem hebt tijdens het bestellen, verwijder dan je cookies en probeer het opnieuw.
  • Wil je een bestelling plaatsen voor grotere aantallen? Vraag dan een offerte aan.

Waarom moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen?

Door de verkoop van giftcards en levering van goederen binnen de EU worden er strengere eisen gesteld aan de koper in verband met het voorkomen van witwassen van geld en het financieren van terrorisme. Omdat er nog geen internationaal erkende inlog voor consumenten bestaat wordt het aanmaken van een account verplicht gesteld. Dat geldt ook voor de persoon die een giftcard wilt verzilveren.

Waarom moet ik verklaren dat ik ingezetene ben van de EU en ouder ben dan 18 jaar?

Wij kiezen er voor om onze producten alleen binnen de grenzen van de EU aan te bieden. Mensen die buiten de EU vallen kunnen niet bij ons kopen. Ook deze eis komt voort uit de verkoop van giftcards en de eisen die daarbij gelden vanuit de wet.

Betalen

Welke betaalmethoden zijn er?

Wij maken gebruik van betaalprovider Mollie en bieden onderstaande betaalmethoden aan. Meestal zijn de kosten gratis echter dat kan per land verschillen. Indien er kosten in rekening worden gebracht dan zijn dat de doorbelaste kosten vanuit de betaalprovider. Wij kiezen ervoor om hier geen opslag op te leggen.

  • iDEAL
  • PayPal
  • Bancontact
  • Overboeking (achteraf)
  • SOFORT Banking
  • EPS
  • Giropay
  • KBC/CBC Payment Button
  • Belfius Direct Net
  • ING Home’Pay

Kan ik achteraf betalen?

Ja, bij ons kan je achteraf betalen. Je selecteert dan voor “Overboeking (achteraf)” als betaalmethode. Je krijgt dan het product thuis gestuurd met een order waarop staat dat er nog betaald moet worden. Op de factuur staat ook de betaaltermijn waarin je moet betalen. De standaard betaaltermijn is 10 dagen na ontvangst van de producten. Mocht het product je niet bevallen dan kan je het retour sturen. Hoe dit in zijn werk gaat kan je lezen bij Herroeping.