Selecteer een pagina

Verzenden en bezorgen

Is bezorging altijd gratis?

Giftcards én bestellingen vanaf €75.- bezorgen we gratis in Nederland en België. Dat geldt voor kleine en grote artikelen. Bestel je iets onder de €75.- dan vragen we je €3.95 bezorgkosten per levering van bestellingen in Nederland en België. Voor bezorgingen naar andere landen binnen de EU vragen we €9,- per bestelling.

We proberen je bestelling altijd in één pakket te bezorgen. Kom je daardoor boven de 75.- uit, dan bezorgen we het dus gratis. Bestel je artikelen met verschillende levertijden of uit verschillende magazijnen, dan wordt je bestelling soms gesplitst in twee of meer bezorgingen. Dit heeft geen invloed op de berekening van de bezorgkosten. Beloofd.

De bezorging van giftcards worden altijd apart verzonden.

We maken gebruik van twee bezorgdiensten. DHL voor onze pakketten. Je ontvangt een Track&Trace om je pakket te kunnen volgen. En PostNL voor de bezorging van onze Giftcards, zowel in Nederland, België als internationaal binnen de EU.

Hoe snel bezorgen jullie?

Voor al onze artikelen gelden de levertijden die per artikel vermeld staan op de website. Omdat we kleding per stuk bedrukken kost de levering van kleding langer dan dat je gewend bent. Dit komt door het drukproces. Ondanks dat we ons uiterste best doen om de beloofde levertijden na te komen kan het toch voorkomen dat het langer duurt dan beloofd.

De uitzonderingen: waarom duurt het soms iets langer?

• Bestel je iets op zaterdag, dan start het tellen van de levering op maandag.
• Als een artikel niet op voorraad is, duurt het langer. Bij elk artikel vermelden we de levertijd.
• Sommige artikelen worden rechtstreeks door onze partners geleverd.
• Bezorgtijden wijken af als je op een Waddeneiland woont.
• Als we het te druk hebben, passen we onze bezorgtijden aan. Rondom de feestdagen kan dat bijvoorbeeld gebeuren.
• Op officiële feestdagen bezorgen we niet.
• Heel soms is er een storing in ons magazijn. Ook daardoor kan het iets langer duren.

Wat als mijn bestelling niet is bezorgd?

Het kan helaas soms voorkomen dat de planning van de bezorger is uitgelopen en je jouw bestelling later ontvangt. Als wij weten dat het niet gaat lukken, zullen wij dit zo snel mogelijk laten weten via een e-mail, sms of WhatsApp. Treft onze bezorger jou niet thuis aan, dan bezorgen we het pakket bij je buren of bij een ServicePunt. In dat laatste geval kun je het pakket de volgende dag ophalen.

Heb je geen bericht van ons ontvangen? Of heb je wel bericht ontvangen maar na twee werkdagen nog steeds je bestelling niet in huis? Neem dan contact op met ons via info@bitcoinstarterskit.nl of bel naar onze klantenservice. Hoe meld ik een bezorgklacht? Was je bestelling niet op tijd of heeft onze bezorger zich niet aan een afspraak gehouden? Dat spijt ons zeer, onze excuses! We kunnen ons voorstellen dat je behoefte hebt om wat extra uitleg te geven. Je kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen. Onze klantenservice zit voor je klaar van 9.30 tot 17:00 uur. Het gemakkelijkste kun je contact met ons opnemen door een mail te sturen aan klacht@bitcoinstarterskit.nl